Paklausos ir pasiūlos kontrolė su AI

Klientas
„Ilsanta“ farmacijos prekių prekybos padalinys – savarankiškai veikianti komanda, kasmet dirbanti su tūkstančiais farmacijos prekių paklausos ir pasiūlos pozicijų.
Iššūkis
Komanda neturėjo vieningos sistemos farmacijos prekių paklausos ir pasiūlos duomenims valdyti. Tūkstančiai pozicijų buvo tvarkomi rankiniu būdu el. pašte, lentelėse ir dokumentuose, todėl komanda gaišo daug laiko, pamesdavo svarbią informaciją, vėlavo atsakymai klientams bei tiekėjams, o klaidų tikimybė buvo didelė.
Ką padarėme
- Sukūrėme centralizuotą duomenų sistemą „Airtable“ platformoje, kurią patogu naudoti ir paprasta pritaikyti besikeičiantiems poreikiams.
- Automatizavome duomenų iš el. pašto nuskaitymą, sistemizavimą ir praturtinimą AI pagalba. Dabar visi užklausų, paklausos, pasiūlos duomenys automatiškai ir struktūrizuotai keliauja į sistemą.
- Implementavome automatinį RFQ (užklausų tiekėjams) formavimą ir siuntimą.
- Automatizavome pasiūlymų klientams bei užsakymų (PO) dokumentų generavimą, kuris anksčiau buvo atliekamas rankiniu būdu.
- Sukūrėme paklausos, pasiūlos, pardavimų rodiklių dashboard’ą, leidžiantį realiu matyti tendencijas ir analizuoti pardavimų rezultatus.
Rezultatai
- Greitesnis procesas: kiekvienas pardavėjas sutaupo apie 10 valandų per mėnesį, o užklausos tvarkomos ženkliai greičiau.
- Mažiau klaidų: dėl AI automatizacijos sumažėjo žmogiškųjų klaidų skaičius, o sistemos priminimai ir kontrolės užtikrina tikslumą.
- Duomenimis grįsti sprendimai: komanda gali aiškiai matyti, kurios valstybės, klientai, tiekėjai, vadybininkai neša daugiausiai pelno, ir taip optimizuoti pardavimų strategiją. Be to, struktūruoti paklausos ir pasiūlos duomenys leidžia pastebėti pokyčius ir tendencijas.
- Padidėjusi komandos motyvacija: automatizavus nuobodžias, pasikartojančias užduotis, darbuotojai daugiau dėmesio skiria realiems pardavimams ir strateginiams sprendimams.
„Maven Labs“ sukurta sistema farmacijos prekių prekybai visiškai pakeitė mūsų darbą. AI automatizacija ne tik taupo laiką, bet ir leidžia greičiau reaguoti į rinkos poreikius. Pagaliau matome pilną vaizdą, o komanda tapo labiau motyvuota ir produktyvesnė.“ - Tomas Godelis, “Ilsanta” vykdomasis direktorius
Įdomu, kokių rezultatų galėtumėte pasiekti jūs? Pasikalbėkime.