Pardavimams skirtas AI

Viešojoje erdvėje yra daugybė su AI susijusio triukšmo, o mes siūlome praktinę AI naudą. Jūsų dabartines sistemas patobulinsime patikrintais įrankiais, kurie padės padaryti daugiau pardavimų sumažindami pardavėjų krūvį ir pagerindami potencialių klientų paieškos galimybes.

Trumpai

  • Kam tai skirta: komandoms, kurios nori sutaupyti laiko ir aplenkti konkurentus naudodamos pažangius AI sprendimus.
  • Ką gausite: konkrečiai jūsų procesui ir poreikiams pritaikyti AI sprendimai, skirti atlikti kompleksiškoms užduotims, tokioms kaip duomenų apie potencialius klientus radimas ar personalizuotų pasiūlymų generavimas per sekundes.
  • Investicijų grąža ir poveikis: įprastai investicijų grąža pasiekiama per 3–6 savaitės. Siūlome ir mokėjimo modelį pamėnesiui – išbandykite, tobulinkite arba nebenaudokite.

Norite sutaupyti 8 val./sav. kiekvienam pardavėjui?

Sužinokite, kaip tinkami įrankiai, automatizacija ir AI atlaisvins daugiau laiko pardavimams.

Aplenkinte konkurentus su AI

Rankiniu būdu atliekamos užduotys ir duomenų paieška ar analizė stabdo jūsų pardavimų tempą. AI optimizuoja darbo eigą – akimirksniu papildo turimus duomenis, automatizuoja dokumentų tvarkymą ir greitai identifikuoja perspektyviausius lead’us. Tai leidžia jūsų komandai sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia – į pardavimų didinimą.

AI terminai: pokalbių robotai (chatbots), automatizacija (workflows), agentai (agents)

  • AI pokalbių robotai (greičiausiai juos jau naudojate) – tai tokie įrankiai kaip ChatGPT, kurie padeda atlikti įvairias užduotis, pvz., rašyti el. laiškų juodraščius ar padėti kurti pardavimų skaidres. Jie veikia ne patys savarankiškai, o kai paprašote, teikdami pasiūlymus ar turinį pagal jūsų pateiktus duomenis.
    Pavyzdys: po susitikimo su klientu galite paprašyti AI parengti būsimo el. laiško juodraštį, remiantis jūsų užrašais.
  • AI automatizacija tai automatizacijos, kurios vykdo pasikartojančias užduotis, o AI jas padaro išmanesnes ir greitesnes. Jos automatiškai inicijuojamos pagal nustatytus parametrus ir vadovaujasi aiškiomis taisyklėmis, AI pagerina rezultatų kokybę.
    Pavyzdys: kai įkeliamas naujas viešojo konkurso dokumentas, AI jį peržiūri ir užpildo atitinkamus CRM laukus, pvz.: terminus, pirkimo apimtį, informaciją apie perkančiąją organizaciją.
  • AI agentai - tai tarsi jūsų aktyvųs komandos nariai, atliekantys sudėtingas užduotis be jūsų įsitraukimo. Jie veikia pagal aiškiai apibrėžtus tikslus, savarankiškai vykdo kelių žingsnių procesus ir prisitaiko prie naujos informacijos, kai ji tampa prieinama.
    Pavyzdys: klientui įsigijus prekę, AI agentas analizuoja kliento elgesį, nustato pardavimų padidinimo galimybes ir parengia jūsų pardavimų komandai pritaikytas rekomendacijas.

Kokius AI sprendimus galime jums pasiūlyti?

Teikiame praktiškus, į pardavimų auginimą orientuotus AI sprendimus, įskaitant:

  • AI duomenų papildymą ir struktūrizavimą: akimirksniu praturtina bei struktūrizuoja duomenis (pvz., vaistų sudedamąsias dalis, lead’ų demografinius duomenis, kt.) ir įveda juos į sistemą.
  • Dokumentų analizę: greitai ir kokybiškai išgauna svarbiausią informaciją iš sutarčių, pasiūlymų ir sąskaitų faktūrų, sutaupydami valandas jūsų laiko.
  • Pažangią lead’ų analizę ir duomenis iš svetainių: autonomiškai atlieka lead’ų analizę naudodamiesi įvairiais šaltiniais, kad greitai nustatytumėte didelį potencialą turinčius lead’us.
  • Individualius, jums pritaikytus AI sprendimus: užtikrinant didžiausią įmanomą investicijų grąžą ir sklandžią integraciją į jūsų esamas sistemas bei procesą, sukuriami sprendimai jūsų unikaliam tikslui.

Kodėl verta pradėti naudoti AI jau dabar?

Kiekviena savaitė, praleista atliekant pasikartojančias rankines užduotis – dovana konkurentams. Pradėjusi naudoti AI įrankius dabar, jūsų komanda dirbs greičiau ir anksčiau nei kiti išnaudos rinkos galimybes.

Kodėl verta rinktis mus?

Mes deriname gilią pardavimų operacijų patirtį su pažangiais technologiniais įgūdžiais, teikdami AI sprendimus, kurie tiesiogiai didina produktyvumą ir pajamas. Pasinaudoję mūsų lanksčia kainodara, mokėsite tik tuo atveju, jei po testavimo būsite visiškai patenkinti. Tai paprasta, veiksminga ir nerizikinga.

Mes neeksperimentuojame su AI – mes įgyvendiname tai, kas jau veikia. Naudojame tokius įrankius kaip OpenAI (ChatGPT), Claude, Gemini, Lovable, kad padėtume komandoms palengvinti kasdienius darbus, automatiškai generuoti turinį, struktūruoti duomenis ir kita.

Ką gausite?

  • Išmanesni pardavimai. Apginkluosite savo pardavėjus visaverčiais AI duomenimis, kad jie turėtų gilesnes įžvalgas ir priimtų geresnius sprendimus.
  • Įgalinti pardavėjai. Išlaisvinsite komandą nuo nuobodžių užduočių ar analizės ir suteiksite jai galimybę sutelkti dėmesį į pardavimus.
  • Geresnis laimėjimų procentas. Greitai nustatysite aukštos kokybės lead’us, taip 15–25 % padidindami laimėjimų procentą.
  • Geresnė klientų patirtis. AI padeda užtikrinti, kad klientas gautų aktualią informaciją laiku, taip didinant kliento pasitenkinimą ir lojalumą.

Mūsų pragmatiškas požiūris

Jei jau žinote, ko jums reikia, AI sprendimas gali būti įdiegtas ir išbandytas per 1–5 darbo dienas. Jei norite, kad padėtume nustatyti didžiausią vertę galinčius atnešti AI sprendimus, viskas galėtų atrodyti taip:

1 savaitė (analizė ir prioritetų nustatymas): sužinote didžiausią poveikį jūsų komandai galinčius atnešti AI sprendimus ir taip užtikrinate didžiausią investicijų grąžą.

23 savaitės (konfigūracija): sukonfigūruojame, apmokome komandą ir testuojame AI sprendimus.

4 savaitė (mokymas ir įrankių paleidimas): komandos apmokymas užtikrina lengvą naujovių įsisavinimą paleidus AI sprendimus.

58 savaitė (palaikymas ir korekcijos): koreguojame ir tobuliname įrankius pagal jūsų atsiliepimus.

Padėjome įmonėms pritaikyti AI konkretiems jų pardavimų procesams – nuo automatinio laiškų generavimo iki pasiūlymų analizės. Viskas greitai ir be papildomo IT skyriaus.

Kas toliau?

Pasikalbėkime apie jūsų situaciją – per 30 min. įvertinsime, kiek laiko galite sutaupyti pasitelkdami AI konkrečioms užduotims atlikti. Registruokitės nemokamai AI konsultacijai.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ką galiu automatizuoti?

Trumpai tariant, galite automatizuoti bet kokią užduotį, kuriai nebūtinas žmogaus sprendimas ar asmeninių santykių palaikymas. Keli pavyzdžiai:
- Lead‘ai: AI grįsta lead analizė ir paskirstymas, el. laiškai klientams.
- CRM ir duomenų valdymas: lead'ų duomenų įvedimas į CRM ir papildymas su AI, duomenų sinchronizavimas tarp sistemų.
- Susitikimai ir planavimas: priminimai apie tolesnius veiksmus, automatinis susitikimų užrašų sinchronizavimas su CRM.
- Dokumentai: pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų faktūrų generavimas ir priminimai apie mokėjimus, duomenų nuskaitymas iš dokumentų su AI.
- Pardavimų rezultatai ir ataskaitos: pardavimų rezultatų ataskaitų generavimas, įspėjimai realiuoju laiku apie pardavimo tendencijas, savaitinės pardavimų apžvalgos el. paštu.

Ar man reikia keisti savo CRM arba kitus įrankius, kad galėčiau dirbti su jumis?

Visiškai ne. Jei jūsų dabartinės priemonės veikia gerai, mes patobulinsime jas ir pasirūpinsime, kad jos būtų tinkamai integruotos – nereikia keisti to, kas veikia. O jei jūsų įrankiai jus stabdo, padėsime pasirinkti geresnius variantus. Gera žinia ta, kad šiais laikais integracija yra greitesnė ir pigesnė nei bet kada anksčiau, todėl augant jūsų poreikiams galime lengvai sujungti jūsų sistemas ir pridėti naujų įrankių.

Kokius įrankius naudojate ir rekomenduojate?

Turime praktinės patirties su daugiau nei 10 CRM (Pipedrive, monday.com, Zoho, Freshsales, Attio ir kt.), daugeliu produktyvumo įrankių (Asana, Airtable ir kt.) ir visomis pagrindinėmis automatizavimo platformomis (Zapier, make.com, n8n). Įrankius rekomenduojame atsižvelgdami į jūsų unikalius poreikius, o ne siūlome tai, kas populiaru. Daugiausia dėmesio skiriame moderniems ir intuityvaus dizaino CRM, rankinį darbą mažinantiems automatizavimo įrankiams, tiksliausius rezultatus pasiekiantiems AI įrankiams. Naudojame low-code/no-code principą, todėl išliksite lankstūs ir nepriklausomi nuo programuotojų.

Per kiek laiko pamatysime rezultatus?

Kiekvienas atvejis skirtingas, tačiau pirmiausia orientuojamės į greitas pergales – dauguma klientų poveikį pajunta per kelias savaites. Paprastą automatizaciją (pvz., duomenų sinchronizavimą tarp jūsų CRM ir projektų valdymo sistemos) galime sukurti ir išbandyti per 1 dieną, o sudėtingas CRM diegimas su daugybe integracijų ir automatizacijų gali užtrukti iki 2 mėnesių.

Mano komanda sunkiai įsisavina naujus įrankius – kaip su tuo susidorotumėte?

Įrankių įsisavinimas daugiausia priklauso ne nuo mokymų, o nuo komandos motyvacijos. Pasirūpiname, kad darbuotojai suprastų pokyčių naudą (pvz., sutaupytas laikas pasiūlymams rengti ar duomenims įvesti), ir bent mėnesį po įdiegimo palaikome ir tobuliname įrankius, remdamiesi komandos norais ir pastebėjimais.

Kiek tai kainuoja?

Kiekvienas projektas yra individualus, tačiau visada orientuojamės į ekonomiškai efektyvius sprendimus su aiškiu ROI. Nerekomenduojame nieko, jei nesame tikri, kad tai padės jums sutaupyti daugiau pinigų nei kainuos atsinaujinimas. Pavyzdžiui, CRM įdiegimas su 20–40 automatizuotų darbų gali kainuoti 5–12 tūkst. Eur. Nėra jokių paslėptų išlaidų: iš anksto pateikiame skaidrią viso įgyvendinimo kainą.

Kaip matuojate sėkmę?

Sėkmė matuojama sutaupytu laiku, pardavimų augimu ir klientų bei darbuotojų pasitenkinimu. Stebime aiškius KPIs, kad visada matytumėte konkretų pokyčių poveikį. Kai kalbama apie automatizavimo iniciatyvas, siekiame 1–2 mėnesių investicijų grąžos.

Koks yra pirmasis žingsnis?

Užsirašykite į nemokamą konsultaciją. Iš jos išeisite su įžvalgomis ir konkrečiais tolesnių veiksmų pasiūlymais – nesvarbu, ar toliau dirbsite su mumis, ar ne.

Kuo jūs skiriatės nuo pardavimų konsultantų?

Mes nerekomenduojame pokyčių – mes juos įgyvendiname. Esame kartu su jumis ir užtikriname, kad kiekvienas pokytis atneštų išmatuojamą vertę.

Automatizavus procesus su „Maven Labs“, kiekvienas pardavėjas sutaupo 25+ val. per mėnesį. Tai leidžia parduoti daugiau be papildomų etatų. Dirbame greičiau, ramiau ir tiksliau.
Aivaras Antonevičius
Pardavimų vadovas, „Reenpro“
„Maven Labs“ padėjo pamatyti, kur prarandame potencialius pacientus, ir ką galime sutvarkyti automatizuotai. Naujas CRM yra patogus naudoti ir pagaliau turime pilną matomumą, todėl su tomis pačiomis išlaidomis reklamai gauname daugiau naujų pacientų.
Denas Danyla
CEO, „Skaitmeninės Šypsenos“
Manėme, kad mūsų procesas yra per sudėtingas CRM. Tačiau „Maven Labs“ suteikė mums matomumą, kurio reikėjo, kad galėtume sumažinti klaidų skaičių ir sutelkti dėmesį į tai, kas iš tikrųjų veikia. Tai padėjo pasiekti 50 % metinį augimą.

Arnas Rauba
CEO, „Exxpa“