Daugiau pacientų be papildomų išlaidų marketingui

Klientas
Sparčiai auganti odontologijos klinika, didinanti investicijas į marketingą, siekdama pritraukti naujų klientų. Norėjo užtikrinti, kad didesnė dalis gaunamų užklausų virstų realiais pacientais.
Iššūkis
Užklausos buvo sekamos skirtingose vietose – lentelėse, el. pašte, kartais tik galvoje. Dėl to dalis buvo dubliuojama, kita dalis – tiesiog pametama. Nebuvo aišku, kiek pacientų prarandama, iš kur ateina kokybiškiausios užklausos, ar darbuotojai spėja visus aptarnauti laiku.
Ką padarėme
- Išanalizavome, kur ir kodėl prarandama daugiausia užklausų.
- Padėjome išsirinkti CRM, kuris būtų tinkamas būtent klinikos specifikai – pasirinktas „Freshsales“.
- Sukonfigūravome CRM pagal komandos procesą ir pageidavimus, kad jis būtų paprastas ir patogus naudoti.
- Integravome CRM su esama klinikos valdymo sistema „Dentally“, kad abi sistemos turėtų teisingus / naujausius pacientų duomenis.
- Integravome CRM su skirtingais užklausų šaltiniais (t. y., Facebook, Instagram, tinklapis), kad nė viena užklausa nebūtų pamiršta.
- Automatizavome priminimus, laiškus klientams ir paprastas užduotis, kad kiekviena užklausa būtų aptarnaujamas greitai ir tuo pačiu būdu.
- Sukūrėme lengvai naudojamą KPIs dashboard’ą, kuriame realiu laiku matoma, kur stringa užklausos ir kuris marketingo kanalas atneša realius pacientus.
Rezultatai
- Mažiau darbo: automatizavome apie 30 pasikartojančių užduočių, suteikdami komandai daugiau laiko darbui su užklausomis ir pacientais.
- Jokių praleistų užklausų: pasiektas 0% praleistų / pamirštų užklausų tikslas.
- Geresni pardavimo rezultatai: padidėjo laimėjimų rodiklis dėl paprastesnio ir aiškesnio proceso bei automatinių laiškų potencialiems klientams.
„Maven Labs“ padėjo pamatyti, kur prarandame potencialius klientus ir ką galime sutvarkyti automatizuotai. Naujas CRM yra patogus naudoti ir pagaliau turime pilną matomumą, todėl su tomis pačiomis išlaidomis reklamai gauname daugiau naujų pacientų." - Denas Danyla, „Skaitmeninės Šypsenos“ direktorius
Įdomu, kokių rezultatų galėtumėte pasiekti jūs? Pasikalbėkime.